مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 11:272022-04-09پزشكي

بی توجهی به پروتکل های بهداشتی منجر به موج جدید کرونا می شود


معاون علوم پزشکی گیلان با تاکید بر دریافت دزهای کامل واکسن کرونا، گفت: عادی انگاری و بی توجهی نسبت به پروتکل های بهداشتی می تواند منجر به موج جدید کرونا شود.

- ایسنا/گیلان معاون علوم پزشکی گیلان با تاکید بر دریافت دزهای کامل واکسن کرونا، گفت: عادی انگاری و بی توجهی نسبت به پروتکل های بهداشتی می تواند منجر به موج جدید کرونا شود.

دکتر آبتین حیدرزاده در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به اینکه تزریق واکسن کووید19 همچنان در بیش از 460 مرکز و پایگاه سراسر استان ادامه دارد اظهار کرد: تاکنون بیش از نیمی از جمعیت بالای 18 سال استان، دز سوم واکسن کووید را دریافت کرده اند.

وی افزود: طبق آمار به دست آمده تاکنون به بیش از یک میلیون و 30 هزار گیلانی دز سوم واکسن کرونا تزریق شده است و همچنان روند تزریق واکسن در دزهای اول، دوم و سوم در سطح استان جریان دارد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه تکمیل واکسیناسیون کرونا در ارتقای ایمنی فردی و عمومی حائز اهمیت است گفت: از آغاز اجرای واکسیناسیون همگانی کووید تاکنون بیش از پنج میلیون و 264 هزار دز واکسن کرونا به مردم گیلان تزریق شده و انتظار می رود با همکاری بیشتر مردم روند دریافت واکسن همچنان در سطح استان ادامه داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی توجهی به پروتکل های بهداشتی منجر به موج جدید کرونا می شود

بی توجهی به پروتکل های بهداشتی منجر به موج جدید کرونا می شود